Όροι Χρήσης

ΓΕΝΙΚΑ

Με την επιφύλαξη ειδικότερης έγγραφης συμφωνίας, όλοι οι όροι που αναγράφονται επί του παρόντος, ισχύουν για όλα τα προϊόντα και προς όλους τους αγοραστές - πελάτες και οποιαδήποτε συναλλαγή αφορά αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα 2you.gr, εμπίπτει στους όρους που αναφέρονται κατωτέρω και αναγράφονται ευκρινώς στο διαδικτυακό μας κατάστημα.

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ


Όλα τα προϊόντα καθορίζονται ως προς το βάρος, τα χρώματα τα παρελκόμενα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά από την εκάστοτε Κατασκευάστρια Εταιρεία. Οι φωτογραφίες προϊόντων είναι δειγματικές και ενδέχεται ο χρωματισμός του τελικού προϊόντος, να διαφέρει.
Η παραγγελιοληψία γίνεται από το Τμήμα Πωλήσεων της 2you.gr, το οποίο είναι αρμόδιο για τη διάθεση και αποστολή των προϊόντων.
Ο αγοραστής, οφείλει να ενημερώνεται σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των προϊόντων που παραγγέλνει. Οποιαδήποτε ενημέρωση εκ μέρους μας, αφορά τεχνικές η άλλες πληροφορίες, γίνεται με κάθε επιφύλαξη.
Η αποστολή των παραγγελιών, εφ' όσον το προϊόν είναι διαθέσιμο, γίνεται αυθημερόν και η παράδοσή του εξαρτάται από τη Χιλιομετρική απόσταση, ή τη μεσολάβηση Σαββατοκύριακων ή αργιών.
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας όμως το αγαθό στην άριστη αρχική του κατάσταση και συσκευασία, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.
Σε περίπτωση μη εκτέλεσης της παραγγελίας ως έχει συμφωνηθεί, ο πελάτης έχει κάθε δικαίωμα να την ακυρώσει.
Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο και δεν δύναται να παραδοθεί εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, το τμήμα πωλήσεων της 2you.gr ενημερώνει τον πελάτη και ακυρώνει την παραγγελία αφού γίνει γραπτή (e-mail) ή τηλεφωνική ενημέρωση ή προτείνει την ιδανική εναλλακτική λύση.

Οι τιμές όλων των προϊόντων, αναγράφονται ευκρινώς και πλησίον κάθε προϊόντος και περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
Για προϊόντα τα οποία διακινούνται εκτός Αθηνών ή για μεγάλα δέματα, η χρέωση αποστολής καθορίζεται από ειδικούς αναλυτικούς πίνακες που αναπροσαρμόζονται ανάλογα με την τιμολογιακή πολιτική των εταιρειών Ταχυμεταφορών.

Για να έχουμε ευχαριστημένους και ικανοποιημένους καταναλωτές, πρέπει να έχουμε τη δυνατότητα να τους εξυπηρετούμε όσο το δυνατόν καλύτερα όλους τους. Γιαυτό το λόγο και επειδή δεν είναι εφικτό να έχουμε μεγάλο απόθεμα προϊόντων, στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεχόμαστε παραγγελίες για ένα (1) τεμάχιο.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε - για οποιονδήποτε λόγο ακόμα και αναίτια και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Η προθεσμία αυτή ισχύει σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Προσοχή: Εάν δεν έχει ενημερωθεί προηγουμένως για το δικαίωμά του αυτό, τότε η προθεσμία αυτή γίνεται 12 μήνες!,
Επιπλέον, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι με βάση την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία, την ευθύνη των προς πώληση προϊόντων τη φέρει ο έμπορος. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα που αγοράζει ο καταναλωτής καλύπτονται από ελάχιστη διετή νομική εγγύηση. Συνεπώς, μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να αποστείλει το προϊόν στον εκάστοτε έμπορο και στη συνέχεια ο έμπορος να αναλάβει τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη (την εξακρίβωση την κάνει είτε το κατάστημα το ίδιο είτε ο κατασκευαστής/εισαγωγέας).
Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής (πρέπει να αναγράφεται στους Όρους Χρήσης ότι τα έξοδα τα αναλαμβάνει ο καταναλωτής). Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ / ΜΕΤΑΦΟΡΑ
Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν με κόστος και ευθύνη του πελάτη.
Για μεταφορές που έχουν καθυστερήσει από εξωγενείς παράγοντες (όπως απεργίες, κλείσιμο δρόμων, ακραίων καιρικών φαινομένων κλπ.) το κατάστημα μας δε φέρει καμία ευθύνη.

ΚΙΝΔΥΝΟΙ
Από τη στιγμή που τα εμπορεύματα ελεγχθούν και παραληφθούν από τον αγοραστή το κατάστημα απαλλάσσεται από οποιαδήποτε περαιτέρω ευθύνη.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ
Θέματα παροχής Εγγύησης των εμπορευμάτων και τυχόν επιστροφών για οποιοδήποτε λόγο, καθορίζονται από τις εκάστοτε κείμενες διατάξεις των Ελληνικών Νόμων και των διατάξεων Οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Υπεύθυνος για κάθε παροχή εγγύησης (συμπεριλαμβανομένου και του τρόπου εκτέλεσης αυτής) είναι αποκλειστικά και μόνον ο εκάστοτε κατασκευαστής. Είμαστε υποχρεωμένοι να τηρούμε πιστά και ανεξαιρέτως όλες τις τυποποιημένες και προβλεπόμενες διαδικασίες ελέγχου, επισκευών ή επιστροφών που καθορίζονται από αυτόν.
Μόνος αρμόδιος για οποιαδήποτε διάγνωση και γνωμάτευση προβλήματος στις συσκευές είναι τα επίσημα Τεχνικά κέντρα ελέγχου και επισκευών των κατασκευαστών και δεν αμφισβητούνται.
Η Ελληνική και Ευρωπαϊκή Νομοθεσία διασφαλίζει τα δικαιώματα των καταναλωτών με Νόμους και Οδηγίες όπως Ν2251/94 (ΦΕΚ 191/16-11-1994), ΑΚ §534, §537, §540 κ' §554, §555 όπως τροποποιήθηκαν από Ν3043/2002.
Για επιπρόσθετες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης – Γενική Γραμματεία Καταναλωτή /Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή – Πλ. Κάνιγγος, στην ηλεκτρονική σελίδα www.efpolis.gr, ή να καλείτε το 1520.
Η Εγγύηση των Κατασκευαστών, καλύπτει μόνο κατασκευαστικά λάθη ή ελλείψεις στη συσκευή. Οποιαδήποτε βλάβη προέρχεται από πτώση, υγρασία, αμέλεια, κακή μεταχείριση, παρέμβαση στα εσωτερικά τμήματα από μη εξουσιοδοτημένα άτομα ή μη ενδεδειγμένη χρήση, αυτομάτως θέτει το προϊόν «Εκτός Εγγύησης» και η επισκευή του χρεώνεται.
Αν επιθυμείτε να προβάλλετε κάποια αξίωση, στα πλαίσια της περιορισμένης Εγγύησης που συνοδεύει κάθε προϊόν, θα πρέπει να απευθύνεστε απ' ευθείας, στο αρμόδιο Τεχνικό Τμήμα του επίσημου Αντιπροσώπου ή εξουσιοδοτημένων σημείων Επισκευής καθώς επίσης και στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της 2you.gr.
H 2you.gr οφείλει, να παραδίδει όλα τα εμπορεύματα σε άριστη κατάσταση.
Οι Εγγυήσεις όλων των προϊόντων, τα οποία προορίζονται για την Ευρωπαϊκή Ένωση, υποχρεούνται να καλύπτονται από τους εκάστοτε επίσημους αντιπροσώπους. 
Επιστροφές προϊόντων οι οποίες δεν παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα, χρεώνονται στον αγοραστή (όπως έξοδα αποστολής, διακίνησης ή ελέγχου).

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ / ΚΥΡΙΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Μέχρι τελικής εξοφλήσεως των εμπορευμάτων, αυτά παραμένουν στην κυριότητα της 2you.gr.

ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Οι ενδεδειγμένοι και αποδεκτοί τρόποι πληρωμών είναι οι εξής:

    ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΛΕΣ οι συναλλαγές άνω των 300 ευρώ (με το ΦΠΑ), θα γίνονται μέσω του τραπεζικού συστήματος, δηλαδή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα. Τα έξοδα τραπέζης επιβαρύνουν εξ' ολοκλήρου τον αγοραστή.

  • Με χρήση πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας
  • Αντικαταβολή για παραγγελίες που δεν ξεπερνούν τα 300€
    (χρέωση αντικαταβολής 2,50€)
  • Κατάθεση στον παρακάτω Τραπεζικό Λογαριασμό.
    Αριθμός Λογαριασμού: 52 4109 5972 832
    ΙΒΑΝ: GR03 0172 2410 0052 4109 5972 832
    Όνομα δικαιούχου: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΚΟΡΤΣΕΚΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ

  

ΧΡΗΣΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ-ΧΡΕΩΣΤΙΚΩΝ ΚΑΡΤΩΝ / PAYPAL και ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Αναγνωρίζοντας την ύψιστη σημασία της προστασίας προσωπικών δεδομένων και της ασφάλειας των συναλλαγών, χρησιμοποιούμε τις πιο προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζουμε ταχύτητα και αξιοπιστία, παρέχοντας παράλληλα σε εσάς, υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε κάθε περίπτωση.
H 2you.gr δεσμεύεται, ότι όλα τα προσωπικά στοιχεία που υποβάλλονται σε αυτό (Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Τηλέφωνα, Ηλεκτρονική Διεύθυνση κλπ), καταχωρούνται (με δυνατότητα πρόσβασης) από εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους, αυστηρά και μόνο όποτε αυτό απαιτείται, όπως πχ. για τη διεκπεραίωση των παραγγελιών, ενώ δεν γίνονται αντικείμενο διαχείρισης, κοινοποίησης πρός τρίτους και δεν χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς (πχ. διαφημιστικούς). Εξαιρούνται από αυτό, περιπτώσεις αποφάσεων εισαγγελικών, δικαστικών ή άλλων δημόσιων αρχών.

Οι πληρωμές μέσω πιστωτικών/χρεωστικών καρτών γίνονται με απόλυτη ασφάλεια, καθώς μπορείτε να υποβάλλετε τα στοιχεία και τους κωδικούς ασφαλείας διαμέσου της Εurobank η οποία είναι πρωτοπόρος στην υιοθέτηση νέων προτύπων ασφαλείας συναλλαγών στην πληρωμή με κάρτες, όπως το πρωτόκολλο 3DSecure που αποτελεί τη βάση μιας σειράς υπηρεσιών που παρέχονται από τη MasterCard και τη Visa διεθνώς (Verified by Visa & MasterCard SecureCode), προστατεύοντας τα συναλλασσόμενα μέρη και ελαχιστοποιώντας την πιθανότητα κακόβουλων ενεργειών ή υποκλοπών αξιοποιεί τα εξελιγμένα συστήματα ανίχνευσης και αποτροπής απάτης στις πληρωμές με κάρτες, έχει καθιερώσει την υποχρεωτική χρήση του προτύπου TLS 1.2 για την ασφαλή μεταφορά δεδομένων.
Με αυτό τον τρόπο έχετε τη βεβαιότητα πως τα στοιχεία της κάρτας σας, δεν υποβάλλονται σε εμάς αλλά κατ' ευθείαν στην Τράπεζα, συνεπώς δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να υποκλαπούν.
    Σημείωση: Για τη δική σας ασφάλεια σας συμβουλεύουμε, όπως όταν συνδέεστε με τη σελίδα της Τραπέζης ή της έναρξης συναλλαγής με Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα, προσέχετε όπως η σύνδεση όπως σας εμφανίζεται στον περιηγητή σας (browser) ξεκινάει με https://........ και όχι http:// .
Οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω Καρτών, υποδηλώνει την πρότερη πλήρη κατανόηση των όρων χρήσης και της λειτουργίας του συστήματος. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ασφάλεια των συναλλαγών σας ή αν έχετε κάποιες αμφιβολίες, παρακαλούμε πολύ, πριν την υποβολή της συναλλαγής σας, όπως επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου, υποβάλλοντας μας σχετικά ερωτήματα (μπορείτε επίσης να απευθύνεστε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της Τράπεζας). Υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών (εκτός ΑΜΕΧ και Diners).
    ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση για χρήση Πιστωτικών και Χρεωστικών Καρτών. Εάν η υποβολή των στοιχείων της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας γίνει μέσω υπολογιστή (απομακρυσμένα) κι όχι με τη φυσική σας παρουσία στο κατάστημά μας, είναι δυνατόν να υπάρξει σχετική καθυστέρηση από την Τράπεζα μέχρι την ολοκλήρωση της έγκρισης με συνέπεια να καθυστερήσει αναλόγως και η αποστολή των εμπορευμάτων προς εσάς. Στο μεταξύ διάστημα αν και τα χρήματα θα έχουν ήδη δεσμευτεί από το λογαριασμό σας, σε καμία περίπτωση δεν θα έχουν δεσμευτεί από εμάς ή προς όφελός μας αλλά από την ίδια την Τράπεζα (μέχρι την ολοκλήρωση ή τη διακοπή της συναλλαγής).
 

ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ
H 2you.gr δεν μπορεί να κατηγορηθεί, για οποιαδήποτε βλάβη μπορεί να προκαλέσουν προϊόντα τα οποία διακινεί και εμπορεύεται και τα οποία καλύπτονται από Ευρωπαϊκούς κανόνες ασφαλείας. Ο εκάστοτε κατασκευαστής, οφείλει να ενημερώνει στις εσώκλειστες οδηγίες, σχετικά με τον ορθό τρόπο χρήσης και τις προφυλάξεις των προϊόντων του.

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Το λογισμικό το οποίο υπάρχει μέσα στις συσκευές, έχει την άδεια χρήσης την οποία δίνει ο κατασκευαστής του λογισμικού. Οι όροι χρήσης οι οδηγίες και οι περιορισμοί χρήσης, δίνονται ομοίως από τον κατασκευαστή του λογισμικού και όχι του προϊόντος. Πακέτα λογισμικού ή προϊόντα που περιέχουν λογισμικό, μπορούν να επιστραφούν μόνο αν δεν έχει ανοιχτεί η Ταινία Ασφαλείας του κατασκευαστή και η συσκευασία θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση.

ΝΟΜΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Για οποιαδήποτε συναλλαγή γίνεται με τη 2you.gr, ισχύει η Νομοθεσία της Ελλάδας και συμφωνείται ότι αρμόδιες αρχές για την επίλυση διαφορών, είναι τα Δικαστήρια Αθηνών.

ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ & SERVICE
Οι φωτογραφίες προϊόντων είναι δειγματικές και ενδέχεται ο χρωματισμός του τελικού προϊόντος, να διαφέρει. Επιστροφές ή αντικαταστάσεις προϊόντων (πχ. λόγο χρώματος), γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννόησης και εφ' όσον το προϊόν δεν έχει ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί.

Προϊόντα που δεν επιστρέφονται:
Για λόγους υγιεινής δεν επιστρέφονται (εκτός εάν είναι ελαττωματικά) τα εξής προϊόντα:
α) Εσώρουχα
β) Μαγιό
γ) Καλλυντικά
δ) Κάλτσες/Καλσόν
ε) Κοσμήματα
Προϊόντα από τα οποία έχουν αφαιρεθεί τα απαραίτητα προστατευτικά, ετικέτες και καρτελάκια του προμηθευτή/ κατασκευαστή
Προϊόντα ομορφιάς, όπως αρώματα, καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης αν έχει καταστραφεί ή φθαρεί η συσκευασία ή το εξωτερικό τους πλαστικό κάλυμμα/μεμβράνη. Επίσης, επιστροφές δεν γίνονται αποδεκτές, σε περιπτώσεις φθοράς ή αλλοίωσης της συσκευασίας του.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν:
α) αχρησιμοποίητα, στην αρχική τους συσκευασία – κουτί και σελοφάν – και σε άριστη κατάσταση
β) με όλες τις ετικέτες επάνω
γ) στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, άθικτα, σφραγισμένα και χωρίς καμία φθορά
Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ, Απόδειξη Λιανικής ή Τιμολόγιο Πώλησης).

Το κόστος των Μεταφορικών, όλων των επιστρεφόμενων προς την Εταιρεία προϊόντων, βαρύνει τον αγοραστή.
Η 2you.gr διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδέχεται επιστροφές προϊόντων όταν κρίνει ότι συντρέχουν ιδιαίτεροι λόγοι.

DOA/DAP
Η 2you.gr παρέχει στους καταναλωτές τη διασφάλιση αντικατάστασης οποιασδήποτε ελαττωματικής συσκευής αγοράστηκε από εμάς, όταν πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις.
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ: Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ' αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DOA δηλαδή "Dead On Arrival", το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή ποτέ δεν λειτούργησε. Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στη συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς ημέρες παρουσίασε συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας, τότε η συσκευή αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DAP δηλαδή "Dead After Purchase" το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή έπαψε να λειτουργεί ή παρουσίασε σοβαρά προβλήματα (ή πραγματικά ελαττώματα) μέσα σε ένα εύλογο διάστημα το οποίο ορίζει (ή προτείνει) ο κατασκευαστής. Στην περίπτωση DAP η αντικατάσταση ή επισκευή της συσκευής ορίζεται αποκλειστικά από την πολιτική service του κατασκευαστή.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ: Οι πιστοποιημένες διαδικασίες που ακολουθούμε ως κατάστημα είναι σε εναρμονισμό με τις επίσημες διαδικασίες που ακολουθούνται από τους κατασκευαστές και τα εκάστοτε επίσημα σημεία πώλησης παγκοσμίως. Αν λοιπόν αγοράσετε από εμάς μια συσκευή η οποία ατυχώς εμπίπτει στα ως άνω αναγραφόμενα τότε θα πρέπει πρωτίστως να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή να μας αποστείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ώστε να καταχωρήσουμε το πρόβλημα και να σας κατευθύνουμε ώστε να είστε εμπρόθεσμοι (ημερολογιακά) στον τρόπο παροχής αυτής της ειδικής περιορισμένης Εγγύησης.

Επίσης και για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση θα πρέπει να λάβετε σοβαρά υπ' όψιν σας τα εξής: Παρακαλούμε πολύ, όπως ενημερωθείτε πρωτίστως για το εύρος ισχύος αυτής της ειδικής παροχής (DAP/DOA) της συσκευής που ενδιαφέρεστε. Κάθε Κατασκευαστής ορίζει (ή προτείνει) με διαφορετικό τρόπο ημερολογιακά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και είναι δυνατόν να διαφέρει από Εταιρεία σε Εταιρεία. Συνήθως το διάστημα αυτό περιλαμβάνει μερικές μόνο μέρες ή και μέγιστο χρόνο χρήσης της συσκευής. Όλες οι τυποποιημένες διαδικασίες που ακολουθούμε για το (DAP/DOA) ισχύουν προς όλους τους καταναλωτές ανεξαιρέτως και απαρέγκλιτα. Σε καμία περίπτωση δεν έχουμε το δικαίωμα να αυθαιρετούμε ή να ενεργούμε μεροληπτικά ή επιλεκτικά προς μερίδα των καταναλωτών σε αντίθεση με τις οδηγίες ή κατά παράβαση των όρων του εκάστοτε κατασκευαστή. Οποιαδήποτε απόφαση σχετικά με το αν κάποια συγκεκριμένη συσκευή καλύπτεται ή όχι από την εγγύηση (DAP/DOA), λαμβάνεται από το επίσημο τεχνικό τμήμα του εκάστοτε Κατασκευαστή στη Χώρα μας. Σε καμία περίπτωση δεν αναγνωρίζεται (DAP/DOA) αν δεν υπάρχει αντίστοιχη επίσημη έγγραφη υπόμνηση του τεχνικού τμήματος. Το δε χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο αυτό, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνον από αυτούς, λαμβάνοντας υπ' όψιν (και βάσει Νόμου) την ελάχιστη δυνατή ενόχληση του καταναλωτή και για οποιαδήποτε καθυστέρηση σε αυτό, η 2you.gr δε φέρει καμία απολύτως ευθύνη.

H 2you.gr σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο προϊόν με αντίστοιχο ή διαφορετικό ή επιστρέφει χρήματα προς οιονδήποτε καταναλωτή αν πρωτίστως δεν διενεργηθεί ο σχετικός έλεγχος κι αν δεν υπάρχει έγγραφη απόδειξη του κατασκευαστή (δια στόματος του εκάστοτε τεχνικού τμήματος) ότι είναι σε ισχύ το DAP/DOA. Οποιεσδήποτε αντιρρήσεις, ενστάσεις, διαφωνίες εκ μέρους του καταναλωτή θα πρέπει να κοινοποιούνται πρωτίστως σε εμάς και κατ' επέκταση στο αρμόδιο τεχνικό τμήμα ελέγχου καθώς και στο αρμόδιο Τμήμα Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης.

ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ
Η ειδική περιορισμένη εγγύηση DAP/DOA δεν ισχύει αν:

  • Η βλάβη αποδειχθεί ότι υφίσταται υπαιτιότητα του καταναλωτή με επίσημο έγγραφο από το επίσημο τεχνικό τμήμα του κατασκευαστή (σχετικά με την εγγύηση όσον αφορά την υπαιτιότητα του καταναλωτή, μπορείτε να ανατρέξετε στους γενικούς όρους εγγύησης του καταστήματός μας).

  • Η συσκευή δε συνοδεύεται από το κουτί και όλα τα παρελκόμενά της (πχ. μπαταρία, βιβλιαράκι, hands free, φορτιστή κλπ). Εκπέσει ημερολογιακά το χρονικό διάστημα ισχύος της Εγγύησης το οποίο αποδεικνύεται μεταξύ αντιπαράθεσης της απόδειξης (ή τιμολογίου) αγοράς και του παραστατικού παραλαβής από το κατάστημά μας προς έλεγχο.

  • Εάν η συσκευή σας δεν έχει αγοραστεί από το κατάστημά μας ή αν ο αριθμός ΕΑΝ ή ο μοναδικός Αριθμός ΙΜΕΙ που αναγράφεται ευκρινώς στο παραστατικό αγοράς δεν είναι όμοιος με αυτόν της συσκευής που θα μας προσκομίσετε.

Αν για οποιοδήποτε λόγο έχετε επιπρόσθετες απορίες σχετικές με τους όρους ή τους τρόπους παροχής της εγγύησης DAP/DOA, επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να σας κατατοπίσουμε σχετικά. Σε κάθε περίπτωση δεσμευόμαστε ότι με υπευθυνότητα και σοβαρότητα, σας παρέχουμε προϊόντα και υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, σύμφωνα με τις αυστηρότερες προδιαγραφές και ποιοτικούς ελέγχους της παγκόσμιας αγοράς.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ
Με την επιβεβαίωση κάθε παραγγελίας ηλεκτρονικά, εννοείται ότι όλοι οι όροι γίνονται κατανοητοί πλήρως και ανεπιφύλακτα αποδεκτοί. Οποιαδήποτε απορία, διευκρίνηση ή μη σαφή κατανόηση των όρων αποστολής, πληρωμών και εγγύησης, οι οποίοι αναφέρονται επί του παρόντος, θα πρέπει να αποσαφηνίζεται από τον αγοραστή, ζητώντας επί πλέον λεπτομέρειες εγγράφως. Σε περίπτωση οποιασδήποτε διαφωνίας, ο παραλήπτης υποχρεούται να το γνωστοποιήσει εγγράφως στη 2you.gr, μέσα σε 48 ώρες από την παραλαβή, υποδεικνυόμενης της γνωστοποιήσεως με συστημένη επιστολή ή να την υποβάλει ηλεκτρονικά ζητώντας αποδεικτικό παραλαβής. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει άμεσα, άθικτα όλα τα εμπορεύματα και η 2you.gr επιφυλάσσεται ρητά του δικαιώματός της να υπαναχωρήσει από την παρούσα πώληση αζημίως. Η 2you.gr σε κάθε περίπτωση δεσμεύεται, ότι θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να σας διασφαλίσει μια αξιόπιστη και συμφέρουσα αγορά από κάθε άποψη.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Το κατάστημα λειτουργεί μόνο διαδικτυακά. Η έδρα μας είναι στην Δράμα, τηλ.:+306975911218

ΓΕΜΥ- 151305919000

ΑΦΜ- 150121221

ΙΣΧΥΟΝ ΔΙΚΑΙΟ
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω της 2you.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο (Οδηγία 2000/31/ΕΚ, ΠΔ 131/2003) καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994) που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

©2016-2019 Όλα τα δικαιώματα καταχωρημένα.